Steikt torsk med tomater og squash

Categories Fiskeretter

 

Dette er vel egentlig ikke annet en til inspirasjon, men det er vel akkurat det mange trenger.

Jeg brukte frossen torskefilet som jeg hadde tatt ut før jeg gikk på jobb.

Da jeg kom hjem satte jeg potetene på kok, jeg må innrømme jeg elsker poteter(men det var vel ikke noe statshemmelighet etter flere år med blogging).

Fisken steikte jeg uten å rulle den verken i det ene eller andre som jeg har lært at man skal. Og rett før den var gjennomsteikt hadde jeg på salt og ørlite pepper.

Jeg steikte Cherrytomater og det blir som en saus når det har fått vært på pannen en stund.

Og som grønnsaker hadde jeg steikt gul og grøn squash.

 

Nam nam herlig middag.

Matbloggtoppen

6 kommentarer

6 thoughts on “Steikt torsk med tomater og squash

  1. Veldig bra med inspirasjon, man har jo lett for å lage sine “faste “ting..
    Akkurat nå holder jeg på å gjør i stand lutefisk…med masse tilbehør 🙂
    Fin kveld videre 🙂

  2. Min matgale verden: Ikke dumt at gubben lager middag, da kunne jeg spist nesten hva som helst om jeg var så heldig å få det servert hi hi.

  3. annebe: Lutefisk er vel ikke blant mine største favoritter selv om det burde det. Men jeg skal vurdere å lage om jeg klarer å overtale noen til å komme å spise med meg 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *