«Hamburger» fylt med spinat

Categories Retter med kjøttdeig


Jeg flatpakker nesten alltid kjøttdeigen når jeg kjøper og fryser ned. Dette er for at da tar kjøttdeig/karbonadedeigen mye mindre plass i fryseren, den tiner fort og jeg kan bryte av et stykke av om jeg ønsker det.

Til en person:

250 g flatklemt kjøttdeig/karbonadedeig

En håndfull med fersk spinat

Salt og pepper

Ha salt og pepper på den flate kjøttdeigen. Vask og ta stilkene av spinaten og legg de også på kjøttdeigen.

Brett kjøttdeigen sammen til den er en hamburger lignede sak, og legg den på en god og varm steikepanne. Snu hamburgeren med jevne mellomrom til den er helt gjennomsteikt.

 

Ha et strø med salt og pepper på den under steikingen også.

Jeg serverte den med salat, tomat, glutenfritt rundstykke (bruk det du har for eksempel en skiver) og en koriander dressing.

Matbloggtoppen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *