Sån er det i bloggverden ;-)

Categories Blogg

#humor #mat

17 kommentarer

17 thoughts on “Sån er det i bloggverden ;-)

  1. Lars Raabe: Takk det var snilt sakt av deg 🙂 Til daglig blir det nok til at jeg spiser i mitt eget gode selskap. Men jeg jeg er ganske sosial av meg og får heldigvis en del besøk i helgene. Denne helgen var det ei god venninne fra Bergen og det var hun som hadde med seg Baronen . Nam nam

  2. Det er godt å høre, syns det selv er litt kjedelig å bare lage mat til meg selv, da blir det som regel noe ganske enkelt – en burger eller noe i den duren. Men nå har ikke jeg like stor lidenskap for matlaging som deg da 🙂

  3. Å lage/spise mat med andre er så klart det hyggeligste. Men spiser jeg bare mat som fyllmasse og uten tanke på at jeg skal få de vitaminene og andre riktige næringstoff i meg hadde jeg nok ikke levd i dag. Har man hund eller hest er man alltid nøye med hvilke for de får, så hvorfor er det ikke nøye med oss? Kroppen er vår sjels tempel. ar man ikke vare på tempelet vil manen dag ikke klare vedlikeholdsarbeidet 🙂 Derfor brenner jeg for å lage sunn, kjapp enkel og god mat :-))))

  4. Jeg er helt enig, er ikke så ofte jeg har mulighet til å skeie ut med en solomiddag. Lager endel sunn mat her i hjemmet og drikker for det aller meste vann og er selvfølgelig enig i at alle burde bli litt mer opptatt av hva vi får i oss 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *