Last Updated:

STOR DAG I DAG! – GRATULERER TIL MORSMIDDAG!

Categories Blogg

Vi gratulerer deg så mye, vår gode venninne, med 60 års dagen din i dag Randi! – Hipp hurra for flotte og ungdommelige deg! Her kommer en liten oppmerksomhet fra oss på bloggen din i anledning den store dagen 😊 🎉🎁🎈

 

 

Du er en kreativ og allsidig dame og det bærer bloggen din preg av. Lurer man på hva man skal ha til middag er det bare å svinge innom bloggen din for tips og inspirasjon. Er det noe spesielt man har lyst å lage i matveien er det bare å søke det opp i søkefeltet, og vips så dukker det frem en oppskrift! I tillegg til uendelig mange matoppskrifter deler du også av dine andre interesser som bl.a. plantestell, passer gjerne dyr, oppussing og gjenbruk, stolpejakt, fjellturer og reiser. Du skriver på en morsom og inspirerende måte, og byr på deg selv 😊

I år ble du også bestemor og har delt av opplevelser om det på bloggen, veldig kjekt! HER kan dere lese da Dagbladet ringte for å gratulere 😊

Du har masse flotte egenskaper, og vi nevner i fleng: Du er raus, morsom, mentalt sterk, kreativ og løsningsorientert, utholdende, sprudlende, omtenksom, handlekraftig, kul, inkluderende og inspirerende ❤ Her har vi hentet frem et knippe bilder av både deg og oss sammen fra ulike anledninger.

På tur i Aurlandsdalen HER 

 

 

I København med Hanne Lise

 

Tur med Hanne Lise

Fullført halvmaraton, er stolt HER

morsmiddag.blogg.no/1462112155_omg_jeg_har_har_fullf

På Statsråd Lehmkuhl en vakker sommerdag

 

München

 

 

 

Vi setter stor pris på deg, og gleder oss til å være med å feire deg i dag! ❤ Bursdagsklemmer fra Kirsten , Hanne Lise og Hildegunn

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER.

10 kommentarer

10 thoughts on “STOR DAG I DAG! – GRATULERER TIL MORSMIDDAG!

  1. Gratulerer med dagen og deler Kirsten, Hanne Lise og Hildegun sin oppfatning av deg. Og solen skinner fra skyfri himmel.

  2. Tusen takk for en flott feiring av flotte deg i dag – Nydelig Afternoon tea og flott beverertning 🙂 Gleder meg til å delta på Oktoberfrest Oslo sammen med deg! Bare en måned igjen – Og da ser jeg frem til mer dans på bordet! God klem

    1. Tusen ❤️ takk Hildegunn. Jeg setter enormt pris på at du kom og ikke minst alle gavene, som blant annet er Oktoberfest som jeg gleder meg veldig til 😍🥳

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *