Livets største gave, å få bli bestemor 😍

Categories Blogg

Kan man bli mer heldig en å bli bestemor, det eneste som kan måle seg er vel da jeg fikk mine tre barn. Men da var jeg så ung og ubevist, at det gjerne ikke ble som nå som jeg ble bestemor. Da jeg fikk min eldste datter så var jeg så forundret over at jeg hadde fått en nydelig helt ferdig lite barn, jeg telte fingre og tær, og kunne ikke forstå at hun var så fikk ferdig.

 

Nå ser jeg at hun selv sitter slik å ser på den nydelige gutten de nettopp har fått. Fødselen tok 34 timer, noe som er uendelig lenge. Jeg er helt utslitt av dette, så jeg kan bare tenke meg hva de må være. Jeg er så overveldet og full av følelser at jeg knapt kan skrive, men super lykkelig bestemor.

2 kommentarer

2 thoughts on “Livets største gave, å få bli bestemor 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *