Adventspynt

Categories DIY

 Jeg er utrolig glad i å holde på å dekorere eller lage til diverse ting, og nå i adventsiden er det et hav av muligheter. Det er klart at man må ha noe pynt på bordet når man inviterer gjester, så bruk kreativiteten og det du allerede har. 

Det å bruke det man allerede har eller finer i   naturen tiltaler meg veldig. Og her har jeg sparylakert noen tomme flasker, en vinflaske, en fiskasusflaske og en lønnesirupsflaske. De tørker fort, men husk å vær ute og ikke i sterk vind. Dekk til rundt der du holder til, så ikke alt blir sparyet som ikke skal  sparyes. Hold litt avstand og beveg boksen rundt så ungår du at det begynner å renne. 

Mosen har jeg hatt i fryseren i et par dager for å slippe at jeg får småkryp på besøk. Noen kvister av sikagran har lagt til tørk noen dager, og ble fin pynt i flaskene. man kan godt spaye kvistene  også om man ønsker det i gull, sølv eller snøpray.                                 

 

                        

#DIY #julepynt #dekorasjon #jul #advent #blogg #bordpynt

2 kommentarer

2 thoughts on “Adventspynt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *