Last Updated:

Kyllingfilet med potetchips og guacamole

Categories Kyllingretter

Jeg har aldri forsøkt å steike råe poteter på panne før, men det gikk veldig bra. Nå er det gjerne ikke de sunneste potetene, men det er sunt å variereBilderesultat for emoji figurer

Kyllingfileten steikte jeg helt vanlig på steikepanne til den var gjennomsteikt, hadde på salt og pepper.

Steikte poteter:

Beregn 1-2 poteter per person

Skjær de opp i tynne skiver, har du et rivjern (mandolin), eller foodprocessor som kan skjære er det enklest. Legg potetene i en skål med kaldt vann i rundt 15 minutter, dette er for å kvitte seg med en del av stivelsen som er i poteten

Ha en god og varm steikepanne med smør, tørk potetene godt før man har litt og litt på steikepannen. Stek til potetene er brune og crispy. Ikke alle potetene ble like crispy, men de var gode likevel.

Jeg hadde wokede grønnsaker og guacamole til og HER finner du oppskrift på guacamole

 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#kylling #morsmiddag #Middag #guacomole #steikt #potetchips   #blogg #bloggtopp #matblogg #glutenfritt #melkefritt

4 kommentarer

4 thoughts on “Kyllingfilet med potetchips og guacamole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *