Wraps med hjemmelaget Italiensksalat og kyllingskinke

Categories Tapas

Man blir mat lei innimellom, og det var jeg i dag, mine hjemmelagde knekkebrød (HER) fristet ikke, selv om de egentlig er knakende god. 

Hva er vel bedre en en varm wraps da :-D, heldigvis får man tak i gode glutenfrie også. Jeg hadde laget hjemmelaget Italiensksalat (oppskrift finner du HER), kyllingskinke, salat og rød paprika.   

“Bærre lekkert” til både lunsj, middag eller helgemat.

                                                  
 

12 kommentarer

12 thoughts on “Wraps med hjemmelaget Italiensksalat og kyllingskinke

  1. Nam! Ser veldig godt ut. Det hender jeg lager dette til en enkel kveldsmat innimellom, men italiensk salat har jeg ikke hatt i. Det blir som regel en smøreost av et eller annet slag. Men nå har jeg fått et nytt tips. Tusen takk 🙂

  2. Hei igjen, Randi. Ang.bloggen min så har jeg eget domene, men bruker en mal fra WordPress. Jeg kan ikke så mye om web design at jeg kan lage noe selv.

  3. Nam nam 😋 dette så kjempegodt ut. Elsker wraps og er veldig glad i alt med lefser. Og ingenting er så godt som hjemmelaget italiensk salat, det lagde jeg mye i min tid som kokk på Hotel Norge ☺
    Ha en strålende helg 🌞 klem

  4. Lisbeth: Italiensk salat hadde gjerne sin glanstid da, så det var vel mange med oss :-D. Men det er godt, og utrolig enkelt å lage. Er egentlig veldig glad i slik mat også, men det meste som er glutenfritt av slike ting har veldig høy GI, så jeg må bruke det med litt forsiktighet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *