Ti på topp middagstips uke 3

Categories Uke meny

Herlighet som tiden flyr, vi skal begynne på den 4 uken i det  nye året, helt fantastisk. Det har begynt å bli ørlite lysere og lengre dager, og det gleder jeg meg stort over.

Her kommer noe tips hva du kan ha til middag, noen av innlegge er fra et dypdykk i arkivet, og alle bildene er ikke like fine 🙂

Ønsker deg en helt magisk uke <3

1. Kylling lår med pasta med pesto se HER


 

2. Seibiff med en liten vri HER

 

3. Mocca dukka sin gryte HER

 

4. Tomatsuppen Hellstrøm hadde besvimt av HER

5. Lammekoteletter fløtegratinerte poteter  HER

 

6. Svinaktig godt! HER 

 

7. Laks med Tandoori Masala HER  Kan gjerne bytte laks med annen fisk også.

 

8. Kylling karrigryte  HER

 

9. Karbonader med bacon og Parmesan  HER

 

10. Fylt aubergine HER

10 kommentarer

10 thoughts on “Ti på topp middagstips uke 3

  1. Variert og god mat..kunne spist alt her jeg, ikke på en dag det hadde blitt litt mye, men litt av gangen..hehe..
    Ha en fin kveld <3

  2. annebe: He he he da hadde du nok vært stappmett ja. Så bra, du er jo nokså altetende du da 🙂
    Kjekt å se på gamle oppskrifter får noen slike “AHA” det må jeg jammen lage en gang til, for jeg har glemt de he he.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *