Jeg ble skutt på mitt eget kjøkken!!

Categories Blogg

Det er nå mangt man skal være med på her i livet.Ikke middag på meg i dag. Jeg som er så mye på kjøkkenet har behov for å ha det trivelig der, derfor bestemte jeg meg for å ta kostnaden med å få lagt nytt gulv.  Og jeg fikk lånt meg en spikerpistol for å få listene pent på plass. Hvordan jeg klarte det er uvisst, men plutselig stod det en spiker i tommeltotten.  Jeg fikk først time til lege, men hun sendte meg rett på legevakten. Der ble jeg møtte med hyggelige folk som syntes det var litt morsomt. Med stivkrampesprøyte og penselinkur blir jeg nok fort bra igjen,  og tross alt kunne det vært mye verre.

Før og etter bilde 🙂 Ble fint og lyst!

Her er den stakkars tommelen min, surret godt inn 🙂

 

31 kommentarer

31 thoughts on “Jeg ble skutt på mitt eget kjøkken!!

  1. Uffda,Skyte seg selv og greier 😀 Jammen bra det gikk fint da 🙂 Men kunne ikke legen gjøre de tingene, måtte du på legevakta i stedet for? 😮

  2. skutt faktisk!!!
    jaja nå skriver vi jo skjelden med tommelen,men alikevel velding imponert over at du er oppe og går allerede 😀 <3 God bedring kjære deg <3

  3. Du er skikkelig handy, selv om du skjøt deg i fingeren. Det hørtes veldig vondt ut da, så det var godt du fikk kyndig hjelp og orden på den. Gulvet ble veldig fint, så det kan du være stolt av! Kjøkkenet ditt minner om mitt. Bare at jeg fortsatt har ganske svart gulv 🙂

  4. Uffda! Høres skrekkelig vondt ut. Gulvet er no veldig fint, har jo sett det in real life. God bedring!

  5. Man kan si så mangt men kjøkkenet kan være en farlig plass.. gulvet ditt blir lekkert, og jeg kjenner på meg at det var mye jobb. Flink er du, og jeg er glad du tok kontakt med legen:-) klemz

  6. Uff og auu. Det var nok ikke noe godt. Men du er nå flink og gulvet ser kjempeflott ut. Kjøkkenet ditt ligner på mitt, men jeg har fortsatt svart gulv som går videre ut i gangen. Angrer på at jeg tok svart.
    Masse god bedring

  7. Lisbeth: Det var i gangen også, kjente at jeg mistet energien av det sorte, nå er det mye lysere og lettere:-) Ikke helt godt, men jeg er vant å ha en del smerter så det går bra 🙂

  8. margarites: Takk, takk, vel når jeg skyter meg i fingeren så kan det vel diskuteres he he. Jeg synes sort kan være fint, men her følte jeg at det tok energien i rommet, nå er det mye lettere.

  9. Hørt om fenomenet å skyte seg selv i foten men tommeltotten var ny.
    God bedring og gulvet ble fint som fy 🙂

  10. Dag Eirik: He he ja det kan du si, jeg er glad i å gjøre noe annet da selv om det å skyte seg i fingeren skulle jeg gjerne ha unnvært. Herlig med lyst gulv, et helt nytt kjøkken med en gang 🙂

  11. Det var no heldigvis ikkje så alvorleg som overskrifta tyda på. Eg såg for meg skumle typar som skaut deg på eige kjøken. Men tøff er du som tar i ferde med spikerpistol og listing sjøl.

  12. Oldemorbloggen: He he må krydre nysgjerrigheten deres jeg også av og til. Når man lager mat så er det ikke så enkelt. For om jeg skriver n oe tull der, så finner verken jeg eller dere oppskriftene igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *