Pizza med pesto og skinke

Categories I ovnen

I dag ble det en kjapp variant middag. ferdig pizzabunn (glutenfri), og det jeg hadde i kjøleskapet for i dag har jeg brut energien til helt andre sysler en matlaging.

                                                         

 

Nå var jeg sulten og tørst og ville ha mat i en fei.

jeg hadde ferdig hjemmelaget pesto. Oppskriften finner du HER. Om du ikke vil lage kan du kjøpe ferdig.

Hadde pestoen ut på pizzabunne, reiv opp litt skinke, litt kuttede tomater, og litt raspet hvit geitost på toppen. Pizzaen steikte jeg i 10-12 minutter på 200 grader. 

                                                              

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Pizza med pesto og skinke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *