Trøfler med rom

Categories Søte gleder

God morgen 🙂 Alt er ikke alltid slik som det ser når en blogger, det er vel både på godt og vont :-). Disse trøflene er fra samme deigen jeg la ut sist, men jeg orket ikke å lage alt ferdig, så den har nå stått i kjøleskapet, og ikke hadde jeg mer strø til pynting igjen. De ble gjerne ikke perfekt, men godt nok, smaken var det ikke noe å si på, den var heller skummelt god. 

                                                    
                                                         Jeg har lekt meg litt og forsøkt med små snøfnugg på, syntes de er søte.
                                           

                                                            

 

  Det ble både glitter å stas på disse. Som dere ser er de ikke så rund denne gangen, for nå formet jeg de med skje.

 Fate er et brett jeg har tatt vare på  fra vi har spist sushi, 

 Oppskriften finner du HER
 

7 kommentarer

7 thoughts on “Trøfler med rom

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *