Last Updated:

Sjokoladerullekake med krem og bær til dessert (glutenfritt)

Categories Søte gleder


Nesten alt som er litt søtt kan bli dessert, og siden jeg liker å ha desserten omtrent ferdig når gjestene kommer så kom jeg på denne krasjonen.

Oppskriften på den glutenfrie sjokoladekakerullen finner du HER

Kremen pisket jeg på forhånd, det hadde nok blitt mer lekkert om jeg hadde den i en sprøytepose og sprutet kremen på, men slik ble det ikke. Tåler man ikke melkeprodukter, kan man enten piske soyakrem eller man kan bruke spraykrem som bare er til å spraye på Klikk  HER for å se

Bærene var oppskåret på forhånd så de var bare å legge på sammen med en liten kvast sitronmelisse.

16 kommentarer

16 thoughts on “Sjokoladerullekake med krem og bær til dessert (glutenfritt)

  1. frodith: Ja jeg hadde vel et bilde på søndag også, men ser at andre også har laget tilsvarende. Slik blir det jo i denne blogg verden 🙂 Jeg elsker krem og bær, og sjokolade passer jo som hånd i hanske sammen med det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *