Wraps med reker og guacamole

Categories Skalldyr

Wraps er knallgodt og enkelt å lage. 

Hvor mange lefser man beregner kommer ant på hvor storspist man er, men 2 per person vil jeg regne med i snitt.

Jeg bruker grove glutenfrie lefser som jeg har kjøpt på vanlig butikk.

I tillegg trenger man salat og de grønnsakene man ønsker eller har, alt er lov bare man selv liker det er mitt motto :-)))))

Denne gangen hadde jeg blandet ferdig vasket salat fra pose

Cherrytomater

Squash

Sorte oliven

Reker

Oppskrift på guacamole finner du HER

                                                            

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Wraps med reker og guacamole

  1. Nå ga du meg en ide til hva jeg skal bruke boksen med reker til. Den bare står i kjøleskapet…. Har aldri prøvd wraps med annet enn kylling, kjøttdeig eller svin og oksekjøtt. Aldri sjømat, men hvorfor ikke?

  2. margarites: Det er jo knallgodt, men jeg synes gjerne det kreves litt sitron og majones til, eller ane dressing etter smak. Jeg hadde en avokado, derfor ble det guacamole . Men aioli eller vanlig kjøpedressing kan også brukes. Fantasien er det enste som stanser oss 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *