Steikt ørret med Hollandaisesaus

Categories Fiskeretter

Hollandaisesaus er utrolig godt, og absolutt verd å forsøke på fisk. Det er heller ikke vanskelig å lage, om man tørr å sette i gang.

Oppskriften på Hollandaisesaus finner du HER, vil man ikke lage den får man også kjøpt ferdig, men den blir aldri like god. 

Ørreten steikte jeg på pannen, og den strør jeg bare et lett dryss med salt og pepper på, fisken må vendes av og til, den er ferdig på ca. 10 minutter.

Brokkolien hadde jeg litt i kokende vann, og paprikaen steikte jeg med fisken (bruk de grønnsakene du ønsker og har).

7 kommentarer

7 thoughts on “Steikt ørret med Hollandaisesaus

  1. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Og jeg glemte Jennypusen, hun får ikke noe bedre en fisk 😉 he he Men hun vil ikke ha laks eller ørret, det liker hun ikke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *