Wraps med kylling på to måter

Categories Kyllingretter

Wraps er godt og kjapt å lage, og jeg spiste det to dager etter hverandre med litt variasjon.


Heldigvis får man nå kjøpt grovere glutenfrie wraps på vanlige matvarebutikker.

Den første dagen jeg spiste wraps laget jeg guacamole som jeg smurte på slik at det ble smak på hele wrapsen, så hadde jeg i

Isbergsalat

Tomat

Reddiker

og ferdig grillet kylling i biter


Som dere gjerne har lagt merke til er jeg er periodespiser 😉 Dvs. at jeg får så lyst på en ting og så spiser jeg det til nesten alt mulig en periode he he. Denne gangen brukte jeg en halv avokado på en tallerken og moste den med gaffelen .Er avokadoen moden er det ingen problemer, og det er gjort på to minutter å lage guakamole. Oppskrift finner du HER

 

Den andre gangen jeg laget wraps hadde jeg funnet en ny salat som heter chili coleslaw på butikken,  den kjøpte jeg for å teste hvordan den var. Det var litt smak i denne så denne gangen smurte jeg salaten på wrapsen og det funket veldig fint. Jeg tror gjerne jeg skal forsøke å lage den selv en dag, da slipper man alle e-stoffene og sukkeret som er i all ferdig mat. 

Ellers ble tilbehøret mye det samme 🙂

Liker du å prøve nye retter og ting du ser i butikken?

 

25 kommentarer

25 thoughts on “Wraps med kylling på to måter

  1. frodith: Det er jo utrolig kjapt å lage, kjøper man grove lefser er det jo veldig sunt også. Liker guakamole så foreslår jeg at du forsøker deg på den også, det er bare himmelsk godt

  2. liker ikkje så godt sånne ferdiggreier…..med unntak av EN potetsalat fra matmesteren tror eg det er…den er supergod for den smaker ikkje surt og forferdelig
    ellers spiser eg sennep..men aldri ketchupg majones youghurt og sånne ting
    med unntak av dip til grønnsaker….da spiser eg rømme…..og i coleslaw..det er magisk…..alle andre ferdig salater og klissegreier spiser eg ikkje
    de wrapsene så magisk ut
    eg fikk lyst på DET og mexikans fajotas……mmmmmmmmhver for seg altså hahaha

  3. cuskima: He he du er nå bare morsom du, koselig at du stikker innom da får jeg meg en liten latter 🙂 Jeg er helt enig med at ferdige salater ikke er gode, men av og til kjøper jeg likevel, slik som denne. Jeg forstår at du har hørt om den salaten, det har jeg faktisk ikke jeg. Får google den

  4. hahahahaha så bra vil helst at du skal kose deg å le med litt besøk:D
    Colseslaw er veldig vanlig i USA og der har eg bodd og har familie vet du:D
    og i England er det vanlg til grillet kylling:D
    eg har spist pizza i to dager og frodithh to kde 4 pilsene vet du…så da var vi en Åge Alexsandersen sang hahahaha

  5. åh nei…….italiensk er klissete og med majones…..og nestne litt gul på farge
    cole slaw er jo grovere hakket….med crunsh og skal være kvitlig på farge….fins dårlige coleslaw også,men de ikkje gode 😛

  6. det er en god ide…denne og neste uke er eg ganske travel….denne uken er det mye jobbing og eg er ikkje i form og neste uke kommer min søster fra UK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *