Røykt ørret og ris nudler

Categories Fiskeretter

 

Blander man det som ikke er så sunt med det som er sunt, så får man en sunn nok middag likevel. Jeg elsker denne ørreten som jeg faktisk bare får tak i på et par Rema 1000 butikker. For det meste har jeg den på knekkebrød, men jeg bruker den også i salat, for eksempel sammen med avokado, eller som her til middag. Den er like god varm som kald.

Risnudler er glutenfrie og er kokt på 2 minutter.

 

Jeg kokte en pakke til meg, silte av vannet og hadde i litt krydder og smør, og delte ørreten i biter og la den på. Og middagen var ferdig. Jeg må innrømme at i dag hoppet jeg glatt over grønnsakene, men det spiller ingen rolle når man gjør det en gang hvert jubelår siden jeg i grunnen er veldig glad i grønnsaker.

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Røykt ørret og ris nudler

  1. Hender jeg handler på Rema , men har aldri lagt merke til denne fisken…får sjekke når jeg er innom der igjen for det så godt ut..og vi er veldig glad i fisk 🙂 Fin kveld til deg:))

  2. Ørret er godt <3 Jeg woker ørret også jeg 😀 Godt med fisk generelt, men jeg liker nok ørret litt ekstra..men samboer ikke SÅ fan egentlig, så det blir ikke ofte...

  3. annebe: Ja fisk og sjømat er fantastisk 🙂 Jeg har bare sett den på en butikk her omkring så det er tydelig at ikke alle har den. Håper du også har en nydelig fin kveld.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *