Beste gaven å få på kvinnedagen

Categories Blogg

 

 

Det er merkelig hvor god magefølelsen kan være, da jeg var gravid var det ikke vanlig å få vite hvilke kjønn barnet var. Men jeg sa veldig tidlig i svangerskapet at jeg kom til å få en jente 8 mars, og slik ble det. For å erte folk rundt meg sa jeg at hun skulle hete Amalie etter Amalie Skarm, hihi, og folk sa at det kom vel en statue av henne på fotballplassen snart da. Det kan det jo enda skje ;-), men barnet ble døpt Miriam og er blitt 21 år i dag, en flott, grei og flink jente.



11 kommentarer

11 thoughts on “Beste gaven å få på kvinnedagen

  1. Nydeleg jente, både då og no. Flott kake var det og. No kjem eg alltid til å vite kva tid dotter di har bursdag, sidan ho har same dag som mor mi. Er du litt synsk, kanskje?

  2. Oldemorbloggen: Er ikke de fleste litt synsk når man er gravid? 😉 Ja hun er en nydelig jente på alle måter, og det er en fin dag å ha bursdag spesielt for jenter, gjerne ikke så gøy for gutter.

  3. For ei nydelig jente, både som liten og stor. Moro at du bare bestemte deg da, og SÅNN ble det liksom 😀 Da har dere nok feiret litt ekstra i dag 🙂 Her har det vært mer FERIE enn feiring liksom… 😉 slakk dag

  4. frodith: Ja det er klart vi må feire litt, lurt å gripe alle muligheter vet du 😉 Men godt å ha slakke dager også, det tror jeg faktisk vi trenger mer en noe annet i dette stress samfunnet vi har skapt. Så det er nok en riktig klok avgjørelse. Ha en strålende fin dag videre.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *