Last Updated:

Slå meg heller i hel med jekken

Categories Blogg

Hvem som blir sentralbanksjef? Det spørs om det er her du får svaret om det. Det som fasinerer meg mer, er hvor utrolig dårlig tid vi har! Vi har ikke tid til noe som helst, heller ikke å lage mat, og vi har ikke råd å gi de på sykehjem skikkelig mat eller kaffe. Både mat og kaffe smaker kreft, som en så treffende sa det. 

Når noen syntes det er bedre å spise pulver, for da behøvde man ikke bruke tid på å lage mat. Skrekk og gru noe så tragisk. Hva skal vi bruke all tiden vår til da, sitte mer foran tv eller pc?

Fra pulver får vi ikke lukten av mat, samværet rundt borde, og ikke minst smaken av maten.

Man gir politikerne dobbelt med feriepenger, men de mennesker på for eksempel sykehjem, har vi ikke råd å gi skikkelig mat. folk blir syke både av mat og behandling, Få kokker og matkyndige folk tilbake i jobb, ikke skvis de ut i uføre for at de skal spare penger. De eneste de oppnår er å bite seg selv i ræven, når Nei det mener jeg virkelig, må jeg spise slik mat, så slå meg heller i hel med jekken.

For min del så har dette skapt en politikerforakt som jeg neppe kommer over. 

Del gjerne innlegget med venner og familie😊Link til å følge denne bloggen på Blogvin finner du HER,   Link til å følge meg på facebook finner du HER Link til å følge meg på Instagram  er randistole HER

#glutenfri #Potter #besøk #middag #middagstips #Helgekos #Morsmiddag  #spis #opp #maten #Middagstips  #mors #middag #morsmiddag #Glutenfritt #melkefri #laktosefri #allergi #Vårløk #oppskrift  #Blogg #matblogg #toppblogg #enkelt  #hjemmelaget #mat #fra #bunnen

#sykehjemsmat #sykehusmat #pulvermat #plitikerforakt #kokkeyrket

8 kommentarer

8 thoughts on “Slå meg heller i hel med jekken

  1. Du kan slå ned meg med jekken samtidig. I kveld har vi hatt raclette der alle må lage sin egen mat ved bordet. Det er nydelig på smak og så sosialt og koselig. Pulver skal de få ha for meg. og for meg er det hjemmelagd mat som gjelder:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *