Wok med oystersaus

Categories Kyllingretter

Etter en ganske heftig arbeidsuke har det blitt lite blogging, mat har jeg laget men ikke noe revolusjonerende nytt. I dag hadde jeg ferdig grillet kylling som jeg laget i går. Så det ble wok med oystersaus, enkelt, greit og godt. I wok kan man bruke hvilke som helst grønnsaker, så er det noen du ikke har eller ikke liker bruker du de grønnsaken du har.

 

Blomkål

Aubergine

Hvitløk

Søt paprika

Squash

Oystersaus + litt vann

Salt

Peppe 

 Kylling  

Jeg renset grønnsakene, delte de opp i passe biter og begynte med blomkålen og nedover listen. Så hadde jeg på sausen og vann. Renset kyllingen og delte den i biter før den gikk i woken. Litt salt og pepper etter ønske.  

 

 

http://www.molly-jo.dk/collection/dress-5301008.html

6 kommentarer

6 thoughts on “Wok med oystersaus

  1. Lars Raabe: Takk det får jeg, skal møte mine nydelige datter og noen av mine fantastiske venner, det gir energi : -). Ha en strålende fin helg du også!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *