Naturlig glutenfrie kokosmakroner

Categories Gutenfri- tillaget

4 eggehviter;

 2 dl sukker (jeg brukte litt mindre)

1 pakke med kokos (250g)

Skill eggehviten fra eggeplommen. Personlig bruker jeg å ha en kopp som jeg har eggehvite i, en som jeg har plommene i og en der jeg deler eggene. Jeg gjør det slik i tilfelle skillingen av ett av eggene skulle mislykkes slik at hvite og plomme blir blandet, da slipper jeg å begynne helt forfra igjen.

Pisk eggehvite og sukker/sukrin til det er stivt. Ha i kokosmassen og rør inn med en slikkepott. Bruk en isskje og sett makronene på en plate.

 Steik de midt i ovnen på 180 g i 12 minutter   

Matbloggtoppen

// <![CDATA[
var hr_currentTime = new Date();var hr_timestamp = Date.parse(hr_currentTime.getMonth() + 1 + "/" + hr_currentTime.getDate() + "/" + hr_currentTime.getFullYear()) / 1000;document.write('’);
// ]]>

11 kommentarer

11 thoughts on “Naturlig glutenfrie kokosmakroner

  1. Lars Raabe: Tusen takk. De er så enkel å kjapp å lage at de er ferdig på noen minutter, og resultatet er upåklagelig 🙂 Jeg ønsker også deg en magisk jul!

  2. Thea: Jeg forsøkte å legge igjen en kommentar på bloggen din, men det fikk jeg ikke til 🙁 .
    Men du har en artig blogg, jeg har alltid hatt lyst å lære tegnspråk, så nå kan jeg øve meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *