Bakt potet, Hollandiasesaus og steikt torsk

Categories Fiskeretter


Jeg hadde to eggeplommer igjen etter Pavlovakaken på søndag og de burde jeg få brukt. Og så hadde jeg veldig store poteter og jeg hadde veldig lyst på fisk, da ble dagens middag gjerne noe rotete men jeg kan garantere at det saket himmelsk.

Pakk potetene inn i folie før man setter de inn i steikeovnen på 200-220 grader i mellom 11/2-2 timer avhengig av hvor store der er.

Oppskrift på Hollandiasesaus finner du her. Naturlig gluten og melkefri rett.

Fisken steikte jeg uten mel i noen minutter på hver side, bare med et strø salt på og så steikte jeg litt bacon til.

Jeg hadde rester av grønnsaker som jeg varmet litt.

 

#Hollandiasesaus #torsk #fisk #eggeplomme #glutenfri #melkefri

2 kommentarer

2 thoughts on “Bakt potet, Hollandiasesaus og steikt torsk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *