Bære, bære med Oddvar Torsheim

Categories Diverse retter

Jeg har vært på åpningen av Oddvar Torsheim sin utskilling i Sogn og Fjordane kunstmuseum. Det var en stor begivenhet for jeg digger den kunstneren.  Men jeg kjøpte salat i kafeen der og det var ikke vellykket, for de hadde ikke vasket salaten så den var full i sand. Så nesten like sulten, bare litt småuggen, dro jeg hjem og laget meg denne. Nam nam.


Et bilde tatt fra nette av Torsheim


Og kunstneren selv


Grev Draculas brullaup 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Bære, bære med Oddvar Torsheim

  1. Oldemorbloggen: Jeg også han er bare noe for seg selv, helt fantastisk. Det er vel ikkemange ting jeg reagere mer på en sand i maten. Men men

  2. Oldemorbloggen: Alt som ikke skal være i maten er svært ubehagelig å få i, sånn er det med den saken 😉 Men når det er sand i viser de at de ikke har et hygienisk kjøkken med gode rutiner, med hår kan man være uheldig selv om man er reinslig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *