Jeg blogger igjen, HURRA!

Categories Retter med kjøttdeig

Kjøttrull med pesto

½ kg kjøttdeig eller karbonadedeig

1 ts salt

½ ts pepper

Bland salt og pepper godt inn i deigen. Flat deigen ut (som når du lager skillingsboller)

Pesto enten hjemmelaget eller ferdig kjøpt smøres på deigen.

1bunt vårløk, men bruk gjerne annen løk (men vårløk gir fin farge)

½- 1 chili

Ca.1/2 squash eller andre grønnsaker du ønsker å bruke.

Findel grønnsakene og gi de en omgang på steikepannen, og ha også disse på kjøttdeigen.

Litt parmesan (kan sløyfes)på til slutt.

Rull hele herligheten sammen og ha den i en ildfast form i steikeovnen i ca. 25 minutter på 200 grader.

Server med de grønnsakene og tilbehør du ønsker å ha til.

Jeg hadde spagetti, brokkoli og brekkbønner.

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg blogger igjen, HURRA!

  1. Å dette så kjempegodt ut 🙂 må prøves. Er det virkelig nok med 25 min i ovnen? eller kanskje det bare er meg som er redd for at karbonadedeigen skal være rå.
    Men uansett, kjempekjekt å se deg blogge oppskrifter igjen 🙂
    Ønsker deg en strålende helg

  2. Lisbeth Pedersen: Det er et viktig poeng Lisbeth, jeg er som deg veldig engstelig for “ulumskheter” i maten, men min kjøttrull var ferdig da. Men en steikeovn variere så man kan jo ha den lenger i:-) Og så utrolig kjekt at du husker meg og bloggen igjen. Tusen takk og VELDIG kjekt å se deg igjen:-) Riktig god helg til deg også!

  3. Kjekt å sjå at du er på “lufta” igjen. Når eg er innom dei mest leste bloggane på over 40, ser eg at du ligg langt oppe på lista, sjøl om du ikkje har innlegg. Du blir nok mykje brukt som oppslagsverk.

  4. Oldemorbloggen: Hei Oldemor 🙂 så utrolig kjekt å sjå deg igjen også. Det er ganske fascinerende at jeg har så mange lesere uten at jeg har lagt ut noe siden april. Kanongøyt:-)
    Så nå må jeg få lagt ut noe i ny og ne, selv om jeg gjerne ikke kan legge ut like ofte som før.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *