Rekeomelett

Categories Eggeretter

 

I omelett kan man ha i omtrent hva som helst, det er i grunnen litt merkelig at det ofte ender med at man har i skinke. I denne har jeg både aubergine, brokkoli og reker, noe som gjerne er noe utradisjonelt, men jeg kan garantere at det smakte himmelsk.

Omelett til meg så brukte jeg:

3 egg

Salt

Pepper

1 ss vann

1 stykke med purreløk

1 stykke aubergine

Noen bunter med brokkoli

Ca. ½ søt paprika

Reker i lake, kan tenke meg at det var rundt 100g    

Pisk egg, vann, salt og pepper godt sammen.

Rens og del alle grønnsakene og surr de i smør på pannen, og hell på eggerøren.

Rør litt forsiktig i røren og la det hele stå til omeletten er stivnet.

Server gjerne med hjemmelaget knekkebrød J

          

4 kommentarer

4 thoughts on “Rekeomelett

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *