Theodor, elsker ketchup og har greie på biler!

Categories Blogg

Min lille, skjønne Theodor som jeg er så heldig å få være “reservebestemor” til, siden jeg ikke har fått barnebarn selv enda, var på besøk i går. Noe så koselig skal man vel lete lenge etter!

Han har akkurat fylt 4 år og ønsket seg Lego, noe han selvsagt fikk, og hva annet kunne jeg vel kjøpe enn brannbil? 🙂 En mer konsentrert unge skal man lete lenge etter. Vi bygde en stor brannbil og et hus som skulle slukkes, og sikkert en million” HVORFOR” fra Theodor :-). Vi satt i over to timer og bygde, og han var med på byggingen omtrent hele tiden, kun avbrutt av noen små pauser der han måtte leke pittelitte grann (og det skulle da bare mangle).

En av pausene var da vi spiste middag, og siden jeg er “bestemor” fikk han selvfølgelig det han ønsket seg til middag, spagetti og kjøttdeig, med masse ketchup på.


Flasken med ketchup var ny, og han åpnet selv korken og tok av papiret og det måtte SLIKKES ordentlig reint 🙂

 


“Jeg er 4 år, og klarer det selv” (det hørte jeg også noen ganger, herlig)


Dypt konsentrert.


Ups! Ketchupen prompet !!!!!

Men selv er jeg ikke så glad i ketchup, så det ble uten for min del.

Til min STORE overaskelse, kan det virke som jeg ikke har lagt ut oppskrift på kjøttdeig og spagetti, den kommer.

En liten kommentar fra Theodor om bilen min: Bilen min vil ikke starte så jeg måtte gå og hente han i barnehagen. Da vi kom hjem, la han seg ned på alle fire og tittet under bilen og sa: “Du har kjørt ALTFOR fort slik at motoren er blitt ødelagt”.

HIHI med den bilen!

  
Min lille trille, som for tiden ikke triller……… 🙁


9 kommentarer

9 thoughts on “Theodor, elsker ketchup og har greie på biler!

  1. så gøy dere har det:) han omtaler seg ofte som “fireåringen”, og når vi snakker om ting han har gjort tidligere, så spørr han: “åh, var det når jeg var tre?” hehe.
    Nå gleder Mia seg også til å komme på alenebesøk med reservebestemor snart:)

  2. margrethe: Ja men det skal vi ordne når mammaen tørr det 😉
    Ja fireåringer har vist kortidshukomelse når de vil det hehe. Takk for låne 🙂

  3. Tror ikke Theodor kan ha en bedre bestemor enn deg, Jeg heter mormor og Olga heter farmor, du er ikke reservebestemor du er “BESTEMOR” og hva skulle vi vel gjort uten deg Randi, du er gull verdt. Jeg sier takk for den du er for mine barn og barnebarn også gleder jeg meg til å treffes på søndag i Mia sin barnedåp. Klem fra meg til deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *