Vrengt laks med chili

Categories Fiskeretter

Dette høres vel verre ut en det er. Jeg kjøpte laks med skinn på, la skinnsiden ned og delte den i to på midten av fileten uten å skjære igjennom skinnet. Deretter snudde jeg delene mot hverandre slik at skinnsiden kom i midten av laksen. Dette har ingen praktisk betydning, kun en liten effekt, noe jeg liker. 

Jeg hadde aubergine i bunnen av folie og la laksefileten over, så hadde jeg på hakket chili, smør og maldonsalt. 

Den ble satt i steikeovnen i ca. 20 minutter på 200 grader.

Utrolig herlig mat, selv om jeg måtte ta bort litt av chilien da jeg spiste. Men fisken gjorde virkelig et spark (i riktig retning hehe). Anbefales virkelig å lage om man liker mat som er godt krydret!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *