Kjøttdeig og ris

Categories Retter med kjøttdeig

Kjøttdeig og ris

Her har jeg brukt samme oppskrift som på Wraps og Wrops på bloggen min, men jeg har ikke tomater i, men har kokt fullkornsris.

1 pakke kjøttdeig

1 kinahvitløk eller ca. 4 fedd vanlig hvitløk

½ chili

2 vårløk eller annen løk

1 god kvast persille

Ca. 2 ts koriander

Ca. 1 ts salt

Cherrytomater

Salat etter ønske

Rens og del løk og chili, finhakk persillen og steik kjøttdeigen sammen med dette og ha i krydder. Jeg hadde ferdigkokt fullkornsris i fryseren, og knekte bare av en bit og blandet med kjøttdeigen, og middagen var ferdig. Se gjerne under ?små tips i hverdagen” på min blogg. http://morsmiddag.blogg.no/1322682036_frysing_av_ris_og_and.html)

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kjøttdeig og ris

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *