Fiskerest og andre rester.

Categories Fiskeretter

Noen middager blir en slant av det og en rest av noe annet, og det ble virkelig denne middagen. Jeg hadde salt fisk, poteter og gulrot etter i går, noen egg jeg måtte få spist opp, siste rest av linsene mine og en slant erter jeg fant i fryseren. Om noen synes synd på meg nå, så er dette helt ugrunnet, for middagen var utrolig god, den.

1 løk

1 stykke ingefær

1 kokt gulrot

2 kokte poteter

Ca. 150 g kokt saltet torsk

En liten neve med grønne erter

1 egg

Litt kokte linser

Salt og pepper

Har du ikke kokte linser, så sett de på kok om du ønsker å ha det i maten. Rens og del løk og ingefær i biter og surr de på steikepannen i smør. Del poteter, gulrøtter og erter i biter og ha også disse på pannen.
Pisk egget/eggene godt sammen og hell det over maten i pannen og rør det godt inn.

 

 

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20259504)a(2026019)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20042030)a(2026019)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>t
// ]]>

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *