Salat til middag

Categories Salater

Salat til middag

Salat til middag er ganske uvanlig her i Norge, spesielt om vinteren. Men det er godt og det kan jo være en ide til for eksempel klubbmat osv.

Når jeg lager salat som et eget måltid bruker jeg rikelig med tilbehør.

Så til to salater brukte jeg her:

1 pakke med varmrøykt krydderlaks

3 egg

Litt isbergsalat (Bruk den salaten en ønsker og de grønnsakene en måtte ønske, de jeg har brukt, er for de passet til og det var de som var i kjøleskapet).

6 sukkererter

Litt paprika

Litt granat eple

En bit squash

6 asparges

Litt reddik som jeg raspet

½ gulerot raspet (det var rester etter maten i helgen)

Som dressing har jeg en rapsolje som jeg har stående med hvitløk og chilipepper i.

Server brød til om du ønsker det.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *